Логопедичні заняття 1

Тема: Подорож веселковими сходинками

04.04.2015 22:26
Мета: закріпити правильну вимову звуків Р, Л;           емоційно налаштувати дітей на заняття;           розвивати пізнавальні процеси (увагу, уяву, мислення,...

Тема: "У світі квіткової краси".

28.12.2014 12:33
Мета: навчити учнів розпізнавати звуки [Р], [Л];             закріпити навички аналізу звукового складу слова;             розвивати фонематичний слух та...

Тема: Зустріч у весняному лісі

22.12.2014 20:16
Мета:  закріпити правильну вимову звуків [Р] - [Л];             навчити дітей розрізняти ці звуки у словах, реченнях, віршах, іграх;             розвивати слухове сприймання, відчуття...

Тема: Постановка та автоматизація звуків [Р] – [P`] у складах, словах, реченнях, казках.

04.11.2014 20:50
Мета: •    корекційно-навчальна: уточнити знання дітей про артикуляцію та звучання звуків [Р], [Р], розвивати артикуляційний апарат, учити розрізняти ці звуки на слух та на письмі; •    корекційно-розвивальна: розвивати пам'ять, мовленнєве дихання під час говоріння,...

Тема: Автоматизація звуків [ P ] та [ P´] у словах, реченнях.

13.10.2014 18:22
Мета: Закріпити правильну вимову звуків [ P ] та [ P´] у словах, навчити дітей визначати ці звуки на слух, ділити слова на склади, розвивати навички звуко-буквенного аналізу, фонематичне сприймання, зв’язне мовлення, увагу, логічне мислення, вчити правильно будувати речення. Лексична тема: “Овочі...

Логопедичні заняття 2

Тема: Розрізнення вимови фонем [Ч] – [Ц], [Ц’] у складах, словах, реченнях, текстах.

13.10.2014 18:26
Мета:  Закріпити  правильну  вимову  звуків  [Ч],  [Ц],  [Ц’],  навчити  дітей  розрізняти  їх вимову  у  складах,  словах,  реченнях;  розвивати  фонематичне  сприймання,  звуко-буквений ...

Логопедичні заняття 3

Тема: Що вміють наші пальчики

04.04.2015 22:22
Мета: розвивати слухову увагу, дрібну моторику пальців рук, рухливу активність, вміння рухами супроводжувати словесний коментар; закріпити різні способи штрихування, правильну вимову звуків З-Ж, С-Ш на прикладах чистомовок, речень, оповідань; виховувати наполегливість, працелюбність. Обладнання:...

Тема : Розрізнення букв [ С ], [ З ] у складах, словах, реченнях, текстах.

13.10.2014 18:28
Мета : Закріпити знання учнів про глухі та дзвінкі приголосні,              навчити їх розрізняти звуки [с], [з] у складах, словах,             реченнях...

Логопедичні заняття 4

Тема: Як Червона Шапочка в гості до Вовка ходила

02.12.2014 18:43
Мета:  ознайомити дітей з правилами складання казок на «новий лад»;           поповнювати словниковий запас новими  словами, термінами;           розвивати зв’язне мовлення, увагу, уяву,...

Фрагменти уроку

Фрагмент бінарного заняття

15.12.2014 14:26
12 грудня 2014р. відбулося відкрите бінарне заняття "Кольорові стежки Веселки" логопеда та психолога у ДНЗ №15.   

Фрагменти уроку 2

25.10.2014 21:58
24 жовтня 2014р. у Луцьку в школі - інтернаті відбувся міський семінар для вчителів-початківців. Фото моменти відкритого уроку на тему  "Автоматизація звуків Р, Р`."

Фрагмент уроку 1

13.10.2014 19:36
Фото-звіт відкритого уроку "Рукавичка".

Логопедичні заняття 5

Конспект заняття "На лісовій галявині"

18.01.2025 18:45
Тема: Сприяти правильній автоматизації та диференціації звуків Р та Л у словах, реченнях, віршах з використанням ігрових килимків. Мета: Закріпити правильну вимову звуків Р і Л  у словах, реченнях, збагатити словниковий запас дітей назвами тварин та птахів, розвивати увагу, пам’ять, зв’язне...

Конспект заняття "В саду, на городі"

18.01.2025 18:42
Тема: Використання ігрових казкових килимків у корекційній роботі на етапі виховання, автоматизації та диференціації звуків у словах, реченнях, віршах. Мета: Закріпити правильну вимову звуків Р та Л у словах, реченнях, віршах, удосконалювати словниковий запас дітей за темою «Овочі» та «Фрукти»,...

Використання казкових килимків

18.01.2025 18:40
     Розвиток мовлення є невід’ємною частиною загального розвитку дитини. Він пов'язаний з усіма активностями, які має малюк. Дошкільний вік є періодом активного засвоєння складових мовленнєвої діяльності дітей.      Практика багаторічної логопедичної роботи...